بسم الله الرحمن الرحیم امروز با خودم فکر میکردم کاش یکی هم پیدا میشد قصه ما را بنویسد. توی این دنیای پرهیاهو، وسط ماجرای پر سوز و گداز رمان ها، بین همه حکایت هایی که از دوست داشتن گفته اند و شنیده ایم، جای قصه ما زیادی خالی است عزیز…امروز باخودم فکر میکردم کاش یکی قصه ما را مینوشت. من را می نوش انتخاب ها...
ما را در سایت انتخاب ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:56